piątek, 18 maja 2012

Very windy.

Hi!
Szczerze powiedziawszy to nie wiem nawet, czy ktoś czyta moje bzdury, ale... jak nie dziś to może jutro, a jeśli nie jutro to... chociaż ja będę miała jakąś pamiątkę :)
Piątek! Koniec kolejnego tygodnia... i wydaję mi się, że jakby mniej spełniam swoje obowiązki niż w tamtym tygodniu... to dziwne - jestem bardziej zmęczona. Od poniedziałku muszę się poprawic! W końcu... po to tu jestem! :)
Jak pogoda w Polsce?? Dziś rozmawiałam z Kubą (moim, już narzeczonym :P), ponoc dochodzi do ok 20C... ah! Kiedy wyjezdżałam wszyscy mówili mi, "TAM CIĄGLE LEJE I ZIMNO!" ano może i trochę zimno, (choc wolę taką pogodę niż ukrop), ale przez pierwszy tydzień było naprawdę baaardzo dużo słońca, ale co jak co pogoda tu jest strasznie zmienna, np. rano słonecznie, później deszcz, później znowu słonecznie, później pochmurno i niesamowity wiatr, aż na wieczór deszczyk ze słońcem... przy takiej pogodzie nawet nic sobie nie można zaplanowac... szkoda.
Zdjęcie zrobione dzisiaj gdy czekałam na chłopców, wracających ze szkoły... NIESAMOWITY WIATR!!!
Myślę, że to tyle na dziś... jutro może troszkę obszerniej... po powrocie z Morecambe :)

Morecambe – miasto w Wielkiej Brytanii. w Anglii w hrabstwie Lancashire. Położone jest w obrębie miasta Lancaster nad zatoką Morecambe Bay. Miasto liczy 45 000 mieszkańców[1].

Historia

Miasto powstało z połączenia w roku 1889 trzech wsi: Bare, Poulton-le-Sands i Torrisholme[2]. W okresie przedwojennym, jak też powojennym, miasto było ośrodkiem wypoczynkowym. W latach 1956-1979 wybierano tu Miss Wielkiej Brytanii[3]. W ostatnich latach miasto przeżywa regres[4].
Tak więc życzę dobrej nocy, i miłęgo czytania! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz