środa, 30 maja 2012

pech.

Hi!
Na wstępie chciałam zaznaczyc, że jednak ktoś mnie odwiedza...

Mam nadzieję, że to jednak nie są wejścia tylko i wyłącznie przez przypadek ;)
*
*
*
Już jutro mijają równe 4 tygodnie od mojego przyjazdu... :)) Za 2 tyg. Przyjeżdża moja siostra - Aśka, narazie nie zdradzam jaki mam plan na jej "weekend w Anglii" :P
Po jej wyjeździe zostanie mi tu zaledwie 4 dni pobytu.... CZAS LECI TAK SZYBKO!!!!
A propos dostałam propozycje kolejnej rodziny...  z Leighton Buzzard, to jest jak patrzyłam nie całą godzinę drogi pociągiem od... LONDYNU! byłoby super... Bo jednak.. byc w Anglii i nie zobaczyc Londynu. Ale to się jeszcze wszystko okaże mam nadzieje, jak najszybciej bo jednak chciałabym wiedziec... dziś rodzina miała do mnie dzwonic, i strasznie nie lubię takich sutuacji, bo ja jednak czekam, denerwuje się a tu NIC. CISZA. Ale może np. coś się stało etc. meil do mojej Agencji juz poszedł także mam nadzieje, się jutro dowiedziec o co chodzi... :) (oby się nie rozmyślili :P) 
Swoją drogą mam nadzieję, że mój pech już minął,... a miałonowicie...  w Poniedziałek spadłam ze schodów.... nie wiem jak się to stało... ale do tej pory strasznie boli mnie kośc ogonowa... Najgorzej kiedy np kładę Harriet na popołudniową drzemkę, czy wieczorem ja karmię, i muszę ja później z powrotem położyc do łóżeczka... O ZGROZO. ból niesamowity. Ale na szczęście to tylko chwila i zaraz mija...
Kilka ładnych lat temu, standardowo chodziłam z siostrą po drzewach i spadłam... dokładnie ten sam ból, z tym, że wtedy nie mogłam się podniesc z łóżka przez 2 tygodnie... Tym razem na szczęście jest inaczej. Swoją drogą gdybym była w domu to co innego, a jednak jestem w obcym Kraju, u obcych ludzi... i to w pracy. EH.
*
*
*
Liczę na ładną pogodę w weekend (ładna znaczy bez deszczu), mam zamiar wybrac się na rowerze do Settle, ale... jeśli będzie lało... szczerze nie wiem co będe robic.. po za tym najpierw w sobote mam w planach się wyspac, a tym czasem... zdjęcia z dzisiaj i dobranoc! :)) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz